Să simt ce simte un OM - versuri



Pe lângă faptul că am dat frâu liber imaginației, m-am gândit că poate așa reușesc să îi motivez pe cât mai mulți să planteze pomi fructiferi pentru a se bucura de roade sănătoase și a avea satisfacții pe care, în momentul de față, în cazul în care nu au plantat niciun pom, nici nu le bănuiesc. Astfel că am mai scris niște versuri.
Vă urez un sfârșit de săptămână cât mai plăcut și mult spor la plantările ce urmează a fi făcute în această primăvară!





Să simt ce simte un OM
- versuri -


Aș vrea să mă fac copac,
În locul ce mi-este drag,
Să văd, să aud și să tac.
Căci pot sta-n ploaie, vânt și ger,
Iubit de soare și de cer.

Să pot să-mbrățișez pământul,
Și să mă mângâie vântul,
Norii cu ploi să mă sărute
Să am zile lungi și multe.

Să simt apa cristalină,
Cum mi se plimbă prin tulpină
Și îmi aduce, bucuroasă,
Numai hrană sănătoasă.

Să-mi țin coroana frumoasă,
Plină de muguri și deasă
Cu flori și cu frunze mari
Aranjate pe lăstari.

Vreau să trăiesc frumos și blând,
Cu rădăcinile-n pământ
Fața să-mi fie scăldată
În lumina cea curată.

Iar dacă totuși aș putea,
Să îmi fac pe voia mea,
E ceva ce tare aș vrea:
Aș vrea să mă fac un pom
Ca să simt ce simte un OM!


Alexe Cristian
februarie 2015
Sursă de inspirație - grădina fericirii

Comentarii

Postări populare