Grădina fericirii în februarie 2013

Grădina fericirii în februarie 2013
Livadă & HSH

           Am tras tare timp de o săptămână ca să sap şanţuri şi să trag ţeava cu apă prin grădină.
           Se anunţă din nou o vară secetoasă, iar cum pomii sunt plantaţi din toamna anului trecut, trebuie să aibă toate condiţiile pentru a fi feriţi de şocuri.
           Vremea a fost superbă, după cum se poate observa din poze. Superbă pentru ce am avut eu de făcut, însă nu e deloc bine pentru luna februarie. Puteam munci lejer în tricou.

           Copyrightul e de la celălalt blog al meu pe care pun mai mult poze.




Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri! :)
      Sunt convins ca ti-ar placea foarte mult pozele mele cu branduse si ghiocei de pe blogul celalalt: fotosentimente.blogspot.com

      Ștergere
  2. Bina v-am gasit. O gradina frumoasa si ingrijita. Sa aveti parte de o primavara plina de bucurie si inspiratie. Spor la treaba. Cu stima,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ati venit!
      Ma straduiesc ca peste cativa anisori sa arate asa cum am visat-o dintotdeauna. Mai am mult de munca, iar distanta Bucuresti - Arad e destul de mare pentru a ma putea ocupa asa cum mi-as dori, insa, de fiecare data cand trebuie sa plec de acolo, sunt mai aproape de gradina pe care mi-o doresc. :)
      Va multumesc si va doresc la fel!
      Cu respect, Cristi.

      Ștergere
  3. In sfarsit am putut intra si eu ( cred totusi ca si eu aveam o duda pe undeva).
    Super frumoasa livaduta si gradina. Iar peisajul...de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asigur ca la tine nu a fost nicio problema.
      Playerul de pe blogul meu a fost cauza problemei, mai exact site-ul mama al acestuia dadea o eroare. Bine ca s-a rezolvat si pot asculta muzica in continuare! :)
      Multumesc de aprecieri! Sa vezi cand inverzeste totul! E minunat!

      Ștergere
  4. Grozavă livadă ați făcut! Felicitările mele. O știu de mai demult, dar acum am văzut că ați pus și tutori la fiecare copăcel. Arată foarte îngrijit și se vede mâna de bun gospodar! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Ce bine i-ar sta, livezii mele, cu o căbănuță gen ”Scutaru's pride"?
      Până la căbănuță îmi voi lua un cort că m-ați convins când am văzut postările dumneavoastră în care aveați cortul în curte.
      Iar de-o parte și de cealaltă voi pune două steaguri tricolore. :)
      Mai am în plan să dedic câteva postări etapelor prin care a ajuns livada în stadiul acesta. Dar asta, când voi avea timp.
      Și la dumneavoastră se vede din plin mâna de bun gospodar!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă vei considera că nu ai nimic de spus, dacă tot ai trecut pe aici, poți scrie măcar două cuvinte de „ziua bună”. :)

Postări populare