Urare de Anul Nou, 2018!

Urare de Anul Nou, 2018

Cu toții vrem să primim
Mai mult decât oferim,
Să fim mai iubiți 
Decât iubim
Și mai puțin mințiți 
Decât mințim.
Vrem să fim respectați,
De s-ar putea, lăudați,
Și devenim ofticați
Când ne simțim ignorați.
Având comportament de târfe
Așteptăm laude, nu bârfe,
Pretindem numai adevărul,
Servind ipocrizie cu reverul.
În loc să fim drepți și să privim,
Ochii ni-i cam folosim
Pe cei din jur să-i iscodim,
Să-i lovim, să-i prăbușim.
Cât mai mult să-i chinuim!
Am vrea respect, am vrea de toate,
În timp ce lovim pe la spate.
Astfel că, în Noul An,
Vreau să păstrez ceea ce am.
Gânduri frumoase și curate,
Cu prietenii adevărate;
Cei șapte ani de acasă,
Pâinea muncită, pe masă,
Bun simț, cinste, respect
Și inima bună în piept.
Brațul pregătit de muncă
Și pumnul... de gura strâmbă,
Lumina ce îmi stă în minte
Bunătate cât cuprinde,
Iar de Dumnezeu o da
Este ceva ce chiar aș vrea
Și doar El îmi poate da:
Vreme bună în grădina mea.
La fel vă doresc și vouă,
Nu o inimă, ci două!
Vreau, din plin, ca să primiți,
Întocmai cum oferiți.
Nu s-așteptăm ca să primim,
Ci să ne punem să muncim!

La mulţi ani, 2018!



Comentarii

Postări populare