Iaurt şi căpşuni. De casă.

Iaurt şi căpşuni. De casă.

După o săptămână intensă la muncă, astăzi, de dimineață, mi-a venit poftă să încerc o combinație.

După ce un prieten mi-a făcut poftă, povestindu-mi că el mănâncă smântână cu căpşuni vara, am avut acum motivația necesară.

Am luat blenderul, găletuşa cu lapte acru (iaurt, pe la noi...) şi farfuria cu căpşunii decongelați şi m-am apucat de treabă.
Dar nu înainte de a mă simți în siguranță, pe parcursul întregii operațiuni, sub atenta supraveghere a paznicului grădinii, Charlie.



Nu pot descrie ce bine s-a potrivit totul exact pe momentul când aveam poftă.

În plus, îmbinate armonios, fără zahăr, aromele celor două ingrediente provenite din pământul curat m-au făcut să uit toată oboseala acumulată.

Acum ceea ce pot să fac este să sper că acest text nu va ajunge la gravide, la o oră târzie din noapte.

Un sfârşit de săptămână minunat!

Comentarii

  1. Foarte buna ideea. Eu mai mananc iaurt cu dulceata de capsuni sau de visine si este mult mai bun de cat iaurtul cu fructe din magazin. Te-am descoperit de curand si m-am bucurat enorm sa vad pe cineva de varsta cu mine ce gandeste asemenea mie. Viitorul este la tara! Si sanatatea la fel. Succes in continuare. Sper ca si eu in viitorul apropiat sa ma mut din oras la tara si sa pot sa imi produc in propria curte majoritatea alimentelor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă vei considera că nu ai nimic de spus, dacă tot ai trecut pe aici, poți scrie măcar două cuvinte de „ziua bună”. :)

Postări populare