Desfăcatul porumbului

Desfăcatul porumbului


Pentru că se apropie cu paşi repezi culesul porumbului din țarină ne-am mobilizat ca să desfăcăm porumbul recoltei anterioare.

Am legat remorca după tractoraş şi am plecat după o desfăcătoare de porumb făcută în regim gospodăresc.



După ce am instalat-o pe poziție am făcut o probă de rezistență a coşului de nuiele aşezându-mă în el. :)



Alimentând utilajul cu trei coşuri de porumb o dată am terminat în două ore şi jumătate toată treaba. Inclusiv cocenii puşi în căzi, o parte, iar cealaltă parte transportați cu motosapa pe la vecinii care aveau nevoie pentru foc.

După ce am mâncat, ajutoarele au plecat.

Nici Charlie nu s-a plictisit singur în casă. A stat Lizuca cu el.  
La final erau obosiți de cât au alergat, iar ea s-a mai odihnit puțin, până acasă, în coşul de pe bicicletă.

Următoarea lucrare importantă este culesul porumbului din țarină. Cu combina. 
Dar pentru asta trebuie să culeg manual primele două rânduri de pe margine pentru a putea intra utilajul.

Pentru la anul sper să găsesc un butoi metalic, cu cercuri, precum cel din imagine şi să îmi fac treaba cu utilajul meu. 
Este altă satisfacție!



Comentarii

Postări populare