Poze din grădină - 9 noiembrie 2014


Poze din grădină - 9 noiembrie 2014


Rugina toamnei a cuprins frunzele viței de vie, ale pomilor, copacilor, iar pe alocuri și pe cele de iarbă.

M-am încăpățânat să nu folosesc tractor în grădina de legume pentru anul acesta la lucrările de toamnă. Așadar, după ce am pregătit locul pentru usturoiul de toamnă, iar pe bunica am făcut-o foarte fericită cu asta, m-am apucat să lucrez și bucata mai mare care este destinată legumelor în fiecare an.
Am pus mâna pe motosapă și m-am apucat de treabă.

Aici am făcut doar o fâșie mai îngustă pe care o am printre rândurile de pomi. În curând o voi aborda și pe cealaltă bucată care este mult mai mare. Motosapa va fi pusă serios la treabă.

Dacă tot este sezonul ghebelor am găsit câteva prin grădină. Pot să vă spun că au fost foarte bune.





























Comentarii

Postări populare