Poze din grădină - 15 noiembrie 2014


Poze din grădină - 15 noiembrie 2014

Așa cum ziceam, într-o postare anterioară, m-am hotărât ca anul acesta să lucrez terenul destinat legumelor doar cu motosapa și să-l frezez. Vreau să evit cât mai mult tasarea făcută de tractor fiindcă îmi doresc ca pământul să respire, să fie afânat, moale și mărunțit.

După ce am făcut mai întâi fâșia îngustă, care se vede în prima poză, am abordat și partea din spate, cea cu pomi dispuși pe lățimea terenului, prin care am intrat în locul destinat legumelor. Am reușit să fac o bucată, iar restul rămâne pentru weekend-ul viitor. A mers foarte greu din cauza unei buruieni care se întinde ca o pătură, pe deasupra, și care s-a tot înfășurat pe frezele motosapei.

Este posibil să nu vă vină să credeți dar caișii din prim-plan abia luna aceasta vor împlini un an. Sunt foarte mândru de ei.

Gândindu-mă la ceea ce urmează, și anume la frezarea locului de joacă al legumelor, tot ce pot să spun este: hai cu febra musculară!!!

















Comentarii

Postări populare