În sfârșit ACASĂ, în grădină!

În sfârșit ACASĂ, în grădină!


Cum iubirea la distanță rezistă doar o perioadă și pe urmă trebuie să iei măsuri, ori renunți, ori te apropii definitiv, așa este și cu grădinăritul, pomișorii, gâzele, plăntuțele și fluturii din grădina mea.
Astfel că am făcut pasul.
Am lăsat orașul în spate după ce mi-am mai aranjat niște lucruri și iată-mă-s. Acasă!

Ideea centrală este autosustenabilitatea prin multă muncă și idei creative. Adevărul este că îmi și place să transpir, altminteri „mens sana in corpore sano” nu se obțin urcând scările la bloc.

Nici țara nu ne-o luăm înapoi dacă pășim pe betoane zi de zi. Fiindcă țara nu înseamnă betoane, oțel și sticlă, ci tocmai ceea ce începe de la granițele orașului.
Așadar, vă provoc „să vă luați câmpii” înapoi! Eu am început cu dealurile. La mine fiind zonă de deal.

„Fuga la oraș” o văd doar ca pe o variantă temporară. Să cunoști lume, să vezi ce mai fac unii alții, să legi relații de toate felurile și să ai un orizont cât mai larg despre ceea ce urmează și mai ales de cum să te organizezi.

În toată această pauză de postări de pe blog am făcut tot ce am putut pentru a nu-mi neglija pomișorii și locu-mi cel mai drag de pe pământ. Doar că îmi era atât de ciudă că-s la 500 km distanță de grădină, cu serviciu și cu probleme pe cap încât nu am mai găsit liniștea necesară de a posta aici.

Am materiale foto cu tot ce am făcut între timp. Deci, rămâne să le postez și să umplu golurile.

Vă doresc tuturor celor care îmi veți călca pragul virtual multă sănătate, armonie și inspirație pozitivă!
Să pășim cu bine în vremurile care vin!


Comentarii

  1. Buna ziua!
    Cat adevar... "Ne-am luat campii" ... cand nu mai rezistam intre betoane si sticla ce putem face? "Ne luam campii" inapoi. In sensul asta n-am gandit niciodata, dar cam asa e!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua, Ana-Maria.
      Mă bucur că ți-a plăcut.
      Este mai mult decât o simplă postare sau un simplu text. Eu chiar așa fac. Plănuiesc asta... dintotdeauna, aș putea spune.
      O zi bună și ție și mulțumesc pentru vizită!

      Ștergere
  2. Mult succes in ceea noua viata ,ca doar "ti-ai luat campii ,nu?"
    Nu am inteles exact cum era gradina la 500 km distanta ,dar banuiesc ca nu a fost usor pentru tine .A mea este la o aruncatura de bat si tot nu reusesc sa fie asa cum mi-o doresc .
    In orice caz ,iti voi urmari realizarile.Pun si pozele de care zici ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Și la fel!
      Bănuiești bine. Din București până la Arad cam așa e. :)
      Mult succes și multă sănătate!

      Ștergere
    2. Sa inteleg ca acum esti aradean ? Hmm,schimbarea-i mare dar cred in bine. Parerea mea. Eu am facut acest pas acum 25 de ani si nu-mi pare rau. E.. uneori am nevoie de o gura de "aer" bucurestean ...hehehe

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă vei considera că nu ai nimic de spus, dacă tot ai trecut pe aici, poți scrie măcar două cuvinte de „ziua bună”. :)

Postări populare