Acum este aur la Roșia Montană dar mâine poate fi sub casa ta!

Acum este aur la Roșia Montană 
dar mâine poate fi sub casa ta!



E oficial! Guvernul trimite România la execuție prin cianurare. S-a decis începerea proiectului minier de la Roșia Montană.

Adio grădinărit, adio iarbă verde. Putem să ne luăm gândul de la pământul roditor pe care îl avem acum și de la apele curate.

Trebuie să înțelegem o dată pentru totdeauna că nu va veni nimeni să ne salveze casele părintești și locurile de basm pe care le iubim la țara noastră. Nimeni nu va veni să aibă grijă de noi, de copiii noștri, de părinții noștri și de cei pe care îi iubim. Toți vin la furat și asta fac, fură, pentru că noi ne facem că nu vedem și pentru că îi lăsăm.

Citiți articolul și vă veți convinge. http://www.mediafax.ro/social/guvernul-a-aprobat-legea-care-permite-exploatarea-la-rosia-montana-si-o-trimite-parlamentului-11275548










Piața Universității, ora 17.00

Alba: https://www.facebook.com/events/202111659958600/

Timișoara: https://www.facebook.com/events/558565664221508/

Iași: https://www.facebook.com/events/196968067143049/

Cluj: https://www.facebook.com/events/1410436149171227/?ref=3

Brașov: https://www.facebook.com/events/604238886294785/

Bruxelles: https://www.facebook.com/events/504143313007559/?notif_t=plan_user_invited

Tot Duminică, la Bârlad, protest împotriva gazelor de șist. SOLIDARITATE!

Ghid de nesupunere civică: http://www.infomg.ro/storage/Photos/kit%20de%20nesupunere%20civica.pdf

Cei care locuiesc în afara țării pot ieși duminică în fața ambasadelor și consulatelor României cu mesaje pentru Salvarea Roșiei Montane! Faceți poze și postați-le. Roșia Montană este peste tot!


Fiecare share / invite contează.


Completare:

Aici este valabil materialul foto&video pe care l-am făcut la protestul din 1 septembrie 2013, din Piața Universității:


Comentarii

  1. In perioada comunista circula bancul acesta
    " Un reporter occidental il intreba pe Ceausescu:
    - Am auzit ca in Romania e frig in case. Cum comentati?
    - Da, dar n-a murit nimeni din cauza asta.
    - Am auzit ca nu e nici mancare.
    - Da, dar nici din asta n-a murit nimeni.
    - Dar cu cianura ati incercat?''
    se pare ca acum incearca si cu cianura!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duminică, la ora 17:00, vom vedea cine este cu adevărat român.

      Ștergere
  2. Ar trebui sa vina multi oameni desi nu prea se mai poate face nimic (stirea e cam aiurea, guvernul n-are cum APROBA o lege).
    Sunt curios cum va fi mediatizat evenimentul la TV. Ca anul trecut in iarna a fost mare tam-tam pentru o mana de oameni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stirea nu e deloc aiurea, proiectul de lege se aproba de guvern si se trimite in parlament unde se dezbate si se adopta sau respinge.
      Cred ca suntem nebuni. Altfel nu se explica felul in care permitem sa fim literalmente distrusi ca natie. Bineinteles ca se poate face totul, se pare ca am uitat de tot ca in numar sta puterea.
      Iarta-ma fratior ca am dat buzna asa dar nu m-am putut abtine.
      Maria

      Ștergere
    2. @Anonim
      Eu nu mai sunt curios de nimic. Știu, văd și simt de prea multă vreme ceea ce se întâmplă. Dacă stăm în casă acum cât încă se mai poate ieși pașnic ăștia ne vor decima. Și, din păcate, nu spun vorbe mari. E purul adevăr.

      Ștergere
    3. @Maria
      Mă bucur să văd că ai revenit. Nu mai știam nimic de tine.
      Subscriu la ce ai spus tu.
      Sper ca oamenii să vadă și să conștientizeze faptul că noi, eu, tu și toți ceilalți nu suntem nimic altceva, în fața hoților pe care i-am lăsat să ajungă la putere, decât niște animale numai bune de sacrificat atunci când e nevoie. Exact asta suntem pentru ei. Și este evident din moment ce poți fi scos din propria casă și alungat în orice moment. Până la urmă nu mai e vorba de aur, nu mai e vorba de otravă (pentru că în sute sau mii de ani Mama Natură oricum repară răul pe care oamenii îl fac) ci de faptul că suntem văzuți și tratați ca niște animale. Azi îi dau pe oamenii aceia afară, iar mâine pe oricare dintre noi. Asta este problema de fapt.
      Iliescu a știut el ce a știut când l-a făcut pe tânărul acela „animal”.
      Să auzim numai de bine dar dacă tot așa inerți vom fi mă cam îndoiesc.

      Ștergere
    4. Of... nu mai fii asa suparat, nu trebuie, sa fim activi si treji, nu suparati...
      Mie mi-a venit sa rad, ai vrea tu sa fim vazuti si tratati ca animale, iluzii, fratior, noi nu mai suntem nimic pentru ei, nici macar animale, nu contam! E bine, cand crezi ca esti asa de tare, nu se poate sa nu te prabusesti, iar ei chiar se cred foarte tari! Sa nu te superi daca nu vor veni multi, oamenii au treburi, sunt impovarati, se pregatesc de scoala, de iarna, conserve, multe...Dar eu nu cred ca vor reusi sa faca si ticalosia asta.
      Si eu ma bucur ca esti bine!

      Ștergere
    5. Sunt revoltat, nu doar supărat, pentru că acum se desăvârșește „democrația” pentru care au murit oameni în 1989. Acesta a fost scopul de la început.
      Oamenii, dacă vor să aibă un viitor în țara asta, trebuie să lase la o parte orice activitate timp de două ore. Se știe din timp, deci nimeni nu are nicio scuză.

      Încă suntem în faza în care lucrurile se pot rezolva foarte simplu, fără violență și fără ca nimeni să se aleagă cu vreo zgârietură.

      Cum? Uite așa:
      - Duminică la ora 17:00, din fiecare familie din România, să meargă cel puțin un reprezentant în locațiile unde se organizează protestele pașnice sau în centrul orașului, în fața primăriei. Și să stea pur și simplu acolo o oră sau două, să discute cu ceilalți sau chiar să-și strige nemulțumirea.

      Urmările:
      - Când se adună în piață câteva sute de mii de oameni și în fiecare oraș câteva zeci de mii credeți-mă că lucrurile se vor schimba începând cu acel moment. Am văzut 20.000 de oameni la un loc, iar forțele de ordine erau cu capul în pământ.
      - Toate organele de represiune vor fi depășite de situație ca să nu mai vorbim ca număr. Nu vor avea curajul de a se lua la trântă cu câteva sute de mii de oameni. Vor da înapoi.
      - Și cel mai important, dintre toate, VOR VEDEA CĂ NE-AM TREZIT.

      Dacă iau atitudine două-trei mii de oameni, și câteva sute de tineri strigă, jandarmii vor tăbărî pe ei pentru a ne intimida pe toți. Nu ar fi prima dată.

      Așadar, haideți acum cât încă se poate! Mai este timp până duminică.
      Eu voi fi acolo și alții, care suntem conștienți de pericolul care ne paște, la fel.
      Dacă oamenilor nu le pasă de ei, să se gândească la părinții și bunicii care i-au crescut și s-au chinuit pentru ei. Dacă nu le pasă nici de ei atunci să se gândească la copii. Dacă nici de copii nu le pasă atunci să stea acasă. Vor ieși oricum la un moment dat.

      Adevărata putere este a poporului dar am ajuns aici pentru că poporul nu și-o exercită. Atunci cine e de vină?
      Dacă vom „dormi” în continuare în maxim doi ani vom ajunge la război civil, iar atunci nu mai este cale de întoarcere către protestele pașnice ce pot fi făcute ACUM.

      Ștergere
    6. Hai la culcare, fratior, ca stam pe blog ca doi huhurezi!
      Si eu voi fi acolo. Si fiu-meu. Si altii.
      Si mai am niste idei...

      Ștergere
    7. Hai! :)
      Îți răspund la toate comentariile, pe ziuă. Am văzut că ai mai scris.
      De abia aștept să aud ideile.
      Acum la somn! Am zis! :)

      Ștergere
  3. Buna, Alex. Am si eu o intrebare, cam fara legatura cu subiectul, dar n-am stiut unde-i mai bine s-o pun ca s-o observi: daca nu te superi, vreau sa te-ntreb daca pomii tai au fost afectati de rozatoare pe timpul iernii (iepuri, soareci de camp, etc.). Vad ca livada ta e langa padure, ma-ntrebam: oare daca au ce ,manca in padure, mai ies in camp pe timpul iernii sa manance coaja de la pomi ? Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Cami!
      Îmi cer scuze că nu am răspuns mai devreme la ceea ce mi-ai scris pe blog dar am fost plecat din București, iar la grădină nu am net...
      Nu am probleme cu iepurii. E pădure de-o parte și de alta a satului dar la mine nu au ajuns niciodată și nici prin sat nu am auzit să fi făcut probleme.
      Cu șoarecii nu am avut probleme. Înainte de a planta pomii am arat tot locul și am discuit. Astfel i-am mutat din grădina mea. :)
      În țarină, în schimb, am văzut și eu iepuri.
      Referitor la comentarii, poți să-mi scrii la orice articol, că le văd și răspund. E de preferat să scrii acolo unde e on topic. Astfel vor avea toți mai multe informații.
      Numai bine îți doresc!

      Ștergere
    2. Alex, acum am vazut raspunsul, multumesc foarte mult. Am plantat si eu cativa pomi (numai caisi) intr-o zona de deal langa padure, in jud. Dambovita, dar sotul meu e ardelean… :) ... , si ma temeam sa nu-i manance iepurii; vroiam sa vad daca, avand padure alaturi, ii mai intereseaza alti pomi, si vad ca nu. Dar, cum e in natura nimic nu este exclus ….. om vedea. Acum ma preocupa problema inghetului, cum sa-i protejez. Am citit undeva ca solutia de acid boric face ca mugurii sa reziste mai bine la inghet, asta odata. Apoi, cred c-ar trebui sa le imbrac tulpina cu paie, sau ceva de genul asta…. (?) Tu cum ai procedat ? Te intreb pt. ca eu sunt incepatoare, si de la tine am citit despre caisii Dacia (eu am luat Dacia, Sirena si Viorica, nu de alta, dar numai asta aveau la institutul din Baneasa). Multumesc mult pentru tot.

      Ștergere
    3. Cami, scuze pentru răspunsul târziu. Am fost angrenat în proteste. Cu cianură și cu fracturare hidraulică pentru gaze de șist, adio GRĂDINA FERICIRII! :(

      Singura protecție pe care au avut-o pomii mei a fost prin mușuroirea punctului de altoire. Am pus gunoi de grajd la fiecare pom. Dacă ai parcurs blogul ai văzut poze în acest sens.

      Pe viitor voi pune lista cu tratamente pentru pomi pe care am primit-o de la pepinieră. Este imensă. Eu am făcut doar 5% din ce scrie acolo când chiar nu am avut de ales. În rest caut disperat soluții bio de rezolvare a tuturor problemelor.

      Mult succes și sănătate îți doresc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă vei considera că nu ai nimic de spus, dacă tot ai trecut pe aici, poți scrie măcar două cuvinte de „ziua bună”. :)

Postări populare